Kispesti.hu
Apr 23

Új ügyfélközpontokat nyitottunk Kőbánya-Kispesten és a Ferenciek terén PDF Nyomtatás E-mail
Írta: bkk.hu   
2014. december 01. hétfő, 21:33

Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatója megnyitotta a BKK újabb két ügyfélközpontját Kőbánya-Kispest M és a Ferenciek tere M metróállomáson.  A BKK új, európai színvonalú integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontjaiban a közlekedéssel kapcsolatos minden ügy elintézhető: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanasz-kezelés, MOL Bubihoz fűződő ügyintézés és általános utastájékoztatás. Mindkét új ügyfélközpontunk a fővárosi utasaink kiszolgálásán túl turisztikai szempontból is kiemelt fontosságú: a Kőbánya-Kispesten található a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közelsége miatt a hazánkba érkező turistáknak is segítséget nyújt, míg a Ferenciek terén lévőt a belvárosi látványosságok és a Váci utca közelsége teszi turisztikailag kiemelt fontosságúvá.

Eredeti cikk a képre kattintva olvasható.

 

A Kőbánya-Kispest M metróvégállomáson megnyílt ügyfélközpontban három pultnál várjuk ügyfeleinket reggel 5:30 és este 10 óra között a korábban pénztárként is üzemelő, a metrókijáratnál lévő felüljárón létrehozott új központunkban.

A Fővárosi Önkormányzat és Belváros-Lipótváros V. Kerület Önkormányzatának együttműködésével a Ferenciek terén idén megújult az aluljáró, ahol lehetőség nyílt új BKK Ügyfélközpont kialakítására. A Ferenciek terén két munkatársunk szolgálja ki ügyfeleinket reggel 5:30 és este 10 óra között.

Az új ügyfélközpontokkal megoldhatók az eddigi nehézkes, időnként hosszú sorban állással együtt járó jegyvásárlási és ügyintézési problémák. Az ideérkezőket ügyfélhívó segítségével sorszám szerint szolgálják ki, az új rendszer ezért jóval gördülékenyebb és hatékonyabb. Az ügyfélközpontok a turistáknak is nagy segítséget jelentenek: információval látják el őket a főváros közlekedési hálózatáról, az ideérkezők ezért könnyebben tudnak tájékozódni Budapesten. A fővárosban az évtizedek óta megszokott jegyárusító ablakok helyett a jelenleg  sorra nyíló ügyfélközpontjaink munkatársai színvonalas és kényelmes környezetben várják ügyfeleinket a közösségi közlekedéssel kapcsolatos ügyek intézésére. A személyes, szóbeli tájékoztatáson kívül már angol, német, francia, spanyol, román, szlovák, kínai, orosz nyelven is elérhetők és nagyon népszerűek a turisztikai tájékoztató kiadványaink is. Forrás: bkk.hu